Opinii

Cum te lasă ENEL să arzi în casă, fără nici cea mai mică remuşcare. Această companie îşi bate joc de abonaţii săi

Cum te lasă ENEL să arzi în casă, fără nici cea mai mică remuşcare. Această companie îşi bate joc de abonaţii săi

Autoliv

De aproape 20 de ani, de când scriu în presa locală, s-a întâmplat de mai multe ori să relatez diferite incidente pe care oamenii le-au avut cu celebra companie. Săptămâna trecută însă, a venit și rândul meu să suport și să aflu, pe propria piele, cât de multă nesimțire și câtă bătaie de joc afișează compania Enel, față de clienții săi. Am mai avut probleme și cu alți furnizori de servicii, însă aceștia sunt „serviabili și prietenoși” în comparație cu cei de la Enel.

Totul a început joi, 13 iunie (ghinion – vorba unui om mare din țara asta), când, după câteva rafale de vânt, am rămas fără curent. Am întrebat vecinii, însă la ei totul era în regulă și atunci am decis să sunt la marea companie Enel, căruia îi plătesc 20 de lei lunar, pentru un contract de asistență. Adică, tocmai pentru ca atunci când am o problemă de genul acesta, specialiștii companiei să vină și să intervină fără să mă mai taxeze.

Am găsit pe factură numărul pentru deranjamente și am sunat, să-i rog pe cei de la Enel să intervină. Între timp, am sesizat și de unde pornise problema, după părerea mea: legăturile dintre rețeaua externă și cea internă, pe acea consolă sau cum se numește, se întrerupseseră de la vânt, pentru că la fiecare rafală becurile din casă făceau ca instalația de pe Pomul de Crăciun, iar în afara casei, acolo unde erau respectivele legături, ieșeau scântei şi uneori mici flame.

Așadar, am pus mâna pe telefon și am sunat la 0256929, să dau de cineva drăguț de la Enel Banat și să-l rog frumos să-mi rezolve problema. Am uitat să vă spun că toată treaba se întâmplase joi, înainte de prânz.

Am dat zeci de telefoane, la care am stat zeci de minute și nu am reușit să intru în contact cu niciun operator. La numărul respectiv, asculți zeci de mesaje cu deranjamentele din zonă și chiar dacă ai puterea să aștepți să se termine, intră un alt mesaj, care se repetă la nesfârșit, prin care ești anunțat că un operator va prelua problema ta în câteva momente. Abia după-masă, după vreo trei-patru ore de încercări și ascultat tot meniul Enelului, o duduie de la celălalt capăt al firului mi-a preluat sesizarea. Nu mai spun de felul în care a vorbit și modul în care m-a expediat, când m-am plâns că stau de ore întregi să pot face sesizarea, ba, mai mult, doamna nici măcar nu știa unde se află orașul Lugoj: m-a întrebat dacă aparținem de Primăria Timișoara sau de ce primărie? În fine! La final mi-a spus că “o echipă operativă se va deplasa în cursul acestei zile”. Așa de nazal și de înțepat mi-a spus „în cursul acestei zile”, că am înțeles 15 zile și am sărit ca ars, „în câte zile, doamnă?”, mi-a spus din nou că „în cursul acestei zile” și m-am liniștit.

Ghinion! Ziua s-a scurs și eu am tot așteptat echipa operativă, care nu a venit! Nu a venit joi, nu a venit vineri, nu a venit sâmbătă, nu a venit nici azi, duminică, chiar dacă în zilele care au trecut am mai făcut încă trei sau patru sesizări. Una dintre ele, în același mod masochist: am sunat de zeci de ori, la același 0256929, iar celelalte:prin pagina Facebook a companiei ori prin diverse persoane angajate în diferite poziții în celebra companie.

Între timp, curentul a venit! De data asta, a fost pur noroc. S-au așezat, am vrut să spun astrele, firele acolo sus, așa cum trebuie și am lumină în casă. Problema mea, însă, nu a dispărut! Mai ales că, respectiva consolă cu legături se află la 20 de cm de streaşina casei, care este podită cu lemn. Mă uit mereu şi mă rog să nu mai bată vântul să scoată scântei la legături, nu pentru că se întrerupe curentul din nou, ci pentru că e foarte posibil să-mi ia foc casa.

Aşadar, la prima furtună, care probabil va veni chiar luni, după prognoza meteo, cu riscul să primesc amendă, voi suna la 112, pentru că pericolul să ard noaptea în casă îmi pare mult mai mare decât să mi se dezgheţe frigiderul. Cât despre relaţia mea contractuală cu Enelul, nu pot să scriu aici cum va decurge, pot doar să vă spun că le umplu în fiecare zi firigiderul de carne, aia pe care trebuie să o scot din frigiderul meu, dezgheţat că mă ţin fără curent. Dacă mă înţelegeţi ce vreau să zic!

Ca să vedeţi că nu sunt singurul în această situaţie, daţi un click aici. E pagina de Facebook a companiei, unde 125 de persoane au catalogat serviciile Enelului cu o stea, adică foarte proaste, şi au urat companiei numai de bine.

Vezi comentarii (1)

1 Comment

  1. Dragomir

    2 iulie 2017 at 20:55

    46 de ore am stat la Costeiu fara electricitate,și la fiecare telefon dat am primit alte promisiuni,și cuvinte frumose de genul daca nu va convine schimbați furnizorul că este dreptul dv.in fine am luat generator și facă ce vor….având copil mic și panouri ptr apa calda nu poți risca …..

Scrie un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Mai multe în Opinii

OPINII – Cât de grindeni sunt bănăţenii ?

Banatenii19 iunie 2017

Cetățeanul trece la nivelul următor. De ce devenim banatenii.ro

Daniel Groza17 iunie 2017

Lugoj Taxi, compania care te lasă să mori pe stradă!

Oliviu Gaidos15 iunie 2017

PAMFLET – Amintiri din copilărie

Banatenii1 iunie 2017

PAMFLET – Iartă-mă Coane Franţi, am fost un dobitoc că nu te-am votat!

Banatenii23 mai 2017

PAMFLET – Troaca de lemn şi ultima baie de mulţime

Banatenii16 mai 2017

PAMFLET – Un surâs în primăvară

Banatenii6 martie 2017

PAMFLET Sfântul Valentin … ne ţine paharul plin!

Banatenii19 februarie 2017

PAMFLET – Între ciumă şi holeră

Banatenii11 februarie 2017

Aşteptăm ordonanţele dumneavoastră

Banatenii4 februarie 2017

Ultimul şut în cur

Banatenii2 februarie 2017

Unde-i unu’ nu-i putere

Banatenii28 ianuarie 2017